Технічний сервіс

Компанія «РАЙЗ» забезпечує гарантійне та післягарантійне обслуговування сільськогосподарської техніки як іноземних, так і вітчизняних виробників.

Гарантійне обслуговування передбачає:

  • запуск в експлуатацію
  • технологічна наладка в польових умовах
  • навчання операторів основам експлуатації та технічного обслуговування
  • проведення регламентного технічного обслуговування
  • ліквідація гарантійних поломок машин, реалізованих Компанією
  • міжсезонна інспекція машин
  • постановка техніки на зберігання
  • забезпечення гарантії машин за погодженням з виробником, які реалізовані іншими дилерами

Компанія гарантує, що техніка була зроблена за найвищими стандартами виробників, її ретельно перевірили перед доставкою. Факт даної перевірки засвідчується штампом на відповідній сторінці Сервісної Книжки та Акта приймання-передачі. Працівники технічного сервісу пояснюють Покупцеві умови гарантії на техніку і надають потрібні, згідно із законодавством України, гарантійні документи. Компанія несе відповідальність за надання гарантійного обслуговування для того типу обладнання, яке вона уповноважена продавати. Гарантійні зобов'язання стосуються всіх дефектів і поломок, що виникли з причини неправильного виготовлення або зборки, які були виявлені, за умови нормального користування згідно керівництва з експлуатації.

Перед передачею техніки Клієнту, фахівці сервісної служби   виконують передпродажну підготовку даної техніки згідно з наданим виробником переліком робіт.

Також на момент поставки техніки Клієнту, інженери ПАТ «Компанія «Райз» виконують наступні процедури:

-   Пояснюють Покупцеві умови гарантії на продукцію;

- Проводять необхідні настройки і регулювання техніки відповідно до умов експлуатації;

- Інструктують Операторів про правильний догляд і вимоги безпечної експлуатації техніки та пояснюють, як користуватися інструкцією по експлуатації;

- Проводять навчання Операторів по експлуатації та основних налаштуваннях техніки, а також по операціях техобслуговування, які вони повинні виконувати.

Період гарантії на сільськогосподарську техніку починається з моменту передачі техніки першому покупцеві, за винятком сезонного обладнання. Загальні умови гарантії:

  • Нове сільськогосподарське обладнання: 12 місяців з моменту доставки першому Покупцю (для сезонного обладнання - з дня запуску обладнання або з моменту початку сезону, в залежності від того, що настане раніше)
  • Нові двигуни самохідної техніки: 24 місяці або 2000 мотогодин напрацювання з моменту доставки першому Покупцю (для сезонного обладнання - з дня запуску обладнання або з моменту початку сезону, в залежності від того, що настане раніше)
  • Гарантія на запасні частини: 6 місяців з моменту покупки
  • покриває не тільки запчастини, а й їх установку на машину, якщо вона виконується спеціалістами Компанії, в інших випадках гарантія покриває тільки самі запчастини

У разі, якщо обладнання працює зі збоями або частими помилками, які вимагають виправлення, виробник випускає програму з поліпшення якості продукції. Служба технічного сервісу ПАТ «Компанія «Райз» зв'язується з відповідними Власниками і повідомляє про необхідність виконання даної програми. Компанія несе відповідальність за виконання програм щодо поліпшення якості обладнання, зареєстрованої за ним, Оплата за виконання даної програми Покупцем не проводиться

З метою забезпечення підтримки Клієнтів відповідно стандартам виробника, фахівці сервісної служби ПАТ «Компанія «Райз» регулярно проходять навчання з діагностики та ремонту техніки. Навчання проводяться в спеціалізованих центрах з навчання технічних фахівців у Німеччині, США, Казахстані, Україні, Росії та інших країнах. Після проходження навчання, сервісні фахівці отримують відповідний сертифікат, що свідчить про його кваліфікацію. Також багато навчань доступні для співробітників через он-лайн систему, що дозволяє проходити необхідні навчання у вільний час.

Навчання операторів є важливою частиною процесу поставки техніки ПАТ «Компанія «Райз» Покупцеві. Від кваліфікації Оператора значно залежить правильність догляду за технікою і оптимальна її експлуатація. Під час навчань оператори освоюють основи керування технікою та технічного обслуговування. При передачі техніки Клієнту пояснюються умови гарантії та вимоги по техніці безпеки. також клієнт одержує керівництво по експлуатації.

Зручне розташування сервісних центрів дозволяє швидко та мобільно реагувати на потребу клієнта. Сервісні центри знаходяться в м.Біла Церква (Київська область), м.Тернопіль, м.Одеса, смт.Меліоративне (Дніпропетровська область), с.Біла Криниця (Рівненська обл.). На сьогоднішній день в сервісній службі працює понад 80 спеціалістів. На кожній філій працює по 3-4 сервісні інженери. Для забезпечення підтримки Клієнтів відповідно стандартам виробників, фахівці сервісної служби постійно проходять навчання по змінюваних технологіях та ремонті устаткування, а також забезпечені всім необхідним обладнанням згідно нормативів виробника (сервісні автомобілі, спеціальний інструмент, програмне забезпечення), мають цілодобовий доступ до он-лайн систем виробників техніки.

Після завершення сільгоспробіт самохідну та причіпну техніку потрібно зберігати у господарствах відповідно до рекомендацій заводів-виробників, наведених в інструкції з експлуатації. Необхідно також звернутися до представників сервісної служби дилера для проведення технічної інспекції з метою виявлення деталей, які потребують заміни, замовлення запасних частин та вчасної підготовки машини до сезону. Все це є важливими чинниками запоруки відмінного робочого стану техніки.

 

+38
(044)
393 4093
585 2440

 Засоби захисту рослин 

 Мінеральні добрива 

 Агротехніка John Deere 

 Спеціальні добрива  

 Технічний сервіс 

 Насіння 

 Запчастини 

 Логістика 

© 2012 RISE TM